czwartek, 7 kwietnia 2011

Jadlospis














Postanowilam, ze postaram sie mniej wiecej codziennie wrzucac tu moje Menu. Moze kogos zainspiruje do zaczecia tej przepysznej diety, a na pewno pomoze mi to kontrolowac, to co jem i obserwowac od czego chudne. Zauwazylam na przyklad, ze chudne od moich ukochanych jajek i kiedy jem weglowodanowa kolacje tez.

Dzisiaj rano udalo mi sie pojsc na szybkie zakupy, bo wyjadlam z lodowki wszystkie zrodla bialka
i zakupilam filety z dorsza i moje ukochane krewetki. Zaowocowalo to bardzo rybnym dniem.

9.00 Sniadanie:
100g chleba za zakwasie z humuskiem wlasnej roboty i plastrem bialego chudego sera + ogorki kiszone
(troche monotonnie, ale tylko to mam w lodowce, a dopiero jutro wyplata...)

12.00 Lunch:
Filet z dorsza pieczony w sosie pomidorowo-grzybowym z parmezanem i kremowy szpinak.

17.00 Obiado-kolacja:
Makaron durum (jakies 100g) z sosem pomidorowym z duza iloscia cebuli i krewetkami.
Do tego maly deser: 100g chudego bialego sera zmiksowane z mrozonymi owocami lesnymi i lyzeczka syropu z agawy. Schlodzone.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz