środa, 6 kwietnia 2011

Polecam...


CIASTECZKA ARABSKIE Z KARDAMONEM
Nie sa MM-owe, ale kiedy ktos w domu krzyczy, ze chce cos normalnie slodkiego, to jest to fajny przepis. Znaleziony TU, wiec nie bede go juz przytaczac.

Tak sobie pomyslalam, ze moze warto podac jeden z moich calodziennych jadlospisow, moze to komus pomoze. A tak swoja droga jestem ciekawa, czy ktos w ogole to zaglada....Jesli znajdziecie chwilke czasu, to moze napiszecie, co myslicie? Czy jest moj blog pomocny? Czy moze cos dodac? Zapraszam do zostawiania komentarzy i wielkie z gory dzieki.

SRODOWY JADLOSPIS w pospiechu:

09.00 Sniadanie:
100g chleba zytniego na zakwasie z wlasnego wypieku z hummusem z pieczonym czosnkiem posypane obficie rzerzucha + wielki kiszony ogor

13.00 Lunch:
Swieza salata z dwoma jajkami na twardo i lyzeczka majonezu kieleckiego

17.00 Obiado-kolacja:
80g makaronu durum al dente muszelki z sosem z pasaty pomidorowej, grzybkami suszonym i cebulka uduszone na lyzce oliwy + serek wiejski chudy zmiksowany z lyzka dzemu pomaranczowego wlasnej roboty
i jedna mala swieza pomarancza (za te owoce dziewczyny na forum by mnie okrzyczaly, ale ja stosuje MM troche wg ksiazki, a troche wg forum).

Sle pozdrowienia :)

Ps. Zapomnialabym dodac: pije codziennie jakies 2 litry plynow. Nie pije wody, bo nie mam zawsze dostepu do dobrej mineralki, a tylko ja lubie, wiec  pije bardzo duzo zielonych i ziolowych herbat, no i jedna grzeszna kawke dziennie z reguly jakas godzine po sniadaniu.

2 komentarze: